Jag har dom underbaraste vännerna! <3<3

Jag har dom absolute underbaraste vännerna som finns <3.

Jag skulle gå en runda med Sanna ( Tikky.blogg.se ) och hennes hund Milou. Vi möttes där vi alltid möts ;) .
Men milou var inte med så jag frågade ju var han var.. hon sa att vi skulle gå hem och hämta honom för han var tvungen att äta först, inga konstigheter än elr hur? :P

Iaf när vi kom hem till henne så klädde hon av sig sina ytterkläder, så jag frågade henne vrf hon gjorde det vi skulle ju ut med hunden?! .. Då sa hon; - men du kan oxå ta av dig dina ytterkläder, han måste äta först (han hade redan ätit, hade hon sagt innan), så vi gick in i hennes vardagsrum vilken var helt nersläckt så man kunde inte se någonting, och så helt plötsligt hoppade mina (underbara) kompisar fram och bah; - GRATTIS! :D ..

Snacka om att jag blev förvånad, dom hade lagat Tacos (min favvo mat) och så blev det prinsesstårta (min favvo tårta) .. och så presenter oxå ;) .. ska ta kort om jag kommer ihåg. Jag fick av dom en stor svart väska (JÄTTE SÖT) och en liten helt underbart söt den oxå (L) och ett halsband + ett presentkort på bokia + Parfym (som luktar godis) och så fick jag oxå filmen Eclipse av dom... Jag är jätte glad för alla mina presenter :D... Hela kvällen var rolig, den bästa på länge..

Därför vill jag tacka Sanna,Rebecca,Rebecka,Emelina & Matilda för att dom gjorde detta till mig. Jag blev jätte glad för allt! ni är dom bästa & underbaraste, ni vet hur ni ska göra mig glad igen! ÄLSKAR ER ! <3<3

XoXo//Linnea



Kommentarer
Becca

Klart vi gjorde det gumman, du förtjänade det :) kraaaam<3<3<3<3<3<3

2010-12-08 @ 11:44:17
URL: http://ylvasdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0