Babysitting med Sanna!

Har precis Tittat klart på Alice i underlandet. Och innan dess så tittade jag och Sanna på Heartbreak Hotel, den var rättså rolig faktikst ;).

Hm..Jaha... Jag och Sanna har varit barnvakt nu i nästan 8 timmar varit här sen 18:00 ;) .. Och sanna har somnat :( . Det är ju mindre kul. Men vill inte väcka henne, det vore ju elakt? haha.. Fast jag är ju elak , ibland...

Barnen sover.Sanna sover.Linnea är vaken. :(


I helgen blir det nog inte att göra så mkt..Bara ta det lungt. Kanske Julpynta mitt rum lite , och STOR städa, för det behövs i mitt rum nu..

Var mkt bättre innan när jag hade eget meen nu delar jag ju med min lillasyster och då kan det inte förbli städat , nejnej för hon måste ju alltid ta in massa glas och skit till rummet ;). men icke vill hon städa heller , så det får ju faktiskt jag ta och göra då, för jag klarar verkligen inte av att mitt rum inte är ren och städat. ;)


Har ju varit lite sjuk nu i veckan så har faktiskt inte haft orken att blogga. ni kanske kan komma med ideer om vad jag kan blogga om?? ;D

Jag har passat min lilla älskling Totte (och självklart Tuva) heeela veckan, vilket har varit underbart för jag ääälskar verkligen den Hunden så otroligt mkt, Ni kan fråga vem som helst. det är sjukt :)..

Ahja, vad ska jag gör nu? När alla sover och jag är vaken själv.. Jag kan ju inte fortsätta och skriva i detta inlägget för då blir det bara konstigt, elr jah! jag kommer ju inte på nått är ju egentligen sanningen.

Min bror fyller 18 på Tisdag, har redan köpt hans Present och ivrig som jag är så har han oxå redan fått sin present. Gissa vad han fick?.....JO, Parfym. And he loves it! :D


Och Gissa vem det är som fyller år på Söndagen efter? Jo det är Lilla jag ;).. Hela 17 år. haha.

Och imorgon blir det att gå hem till hemma en liten stund på dagen och hjälpa henne med liite saker, vad skulle hon egentligen göra utan mig?.. 

Nu känner jag att detta har blivit ett väääldigt långt inlägg, menmen jag har ju faktiskt inte skrivit på ett tag. Så detta inlägget får kompensera alla dom andra helt enkelt!

XoXo// Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0