Babysitting

Idag har det varit en rätt lugn dag. kunde dock ha sovit mer om det inte hade vatt för att jag skulle till tandläkaren :/..

Men efter det så var jag med Malin några timmar efter det kom Rebecca och vi gick hem till henne för vi hade ett möte att dra till nu ikväll.

Och just nu sitter jag barnvakt :D.. Jag tycker det är riktigt skojjsigt att sitta barnvakt. Ikväll är det Greys anatomy , så då pakerar jag mig själv framför tv! <3

Imorgon är det skola igen -__- . Vill SOVA! Orkar inte med allt pendlande varenda dag , Phu! Man blir svintrött bara av att behöva åka 50 minuter dit och sen 50 minuter hem!

Men snart är det helg och då kommer jag att sova så det bara smäller av det. Efter helgen så händer det ju nått som jag tror alla längtar till? Jo LOV!! :D :D.

Och på söndag kanske min syster Jenny kommer ner från Gbg vilket jag hoppas för jag har verkligen saknat henne något enormt!!!! 
 
Imorgon efter skolan så blir det att träffa sanna typ vid 17:30 ;) för vi ska gå tillsammans ner till ungdomsgruppen. :D ..

Men nu ska jag göra lite nytta är ju ändå barnvakt ( fast barnen sover ^^ )

XoXo // Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0