Hallå där ! kött och blåbär ;)

Precis kommit hem från karlskrona nästan. Så idag har jag fixat med passet ÄNTLIGEN! Det ska bli så kul att åka till Polen och att flyga , har ju aldrig flygit förrut! :)

Och ikväll var det pizza på menyn , det var gott . Fast vad mätt man blev innan man ens hunnit äta någonting så Totte fick resten , jag lovar den hunden äter precis vad som helst.

Vad händer imorgon , jo det ska jag tala om för er! Min mormor kommer ner över helgen! :D.
Man kan  räkna henne till kunglighet enligt mig , för hon är världens bästa! <3
Och så kanske jag ska vara med Erika oxå :) . Det bästa är att hon har precis börjat titta på Twilight filmerna , hon som inte trodde dom skulle vara bra . Men nu har hon tittat på första och vet hur fel hon hade! haha :D

Nu ska jag göra läxa och mysa med Totte!

Dagens låt : Robyn - Hang with me


XoXo // Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0