Måndag kväll = Slappekväll :)

Höll på att skriva ett inlägg och så försvann allt :/ så orkar inte skriva om det...
MEn idag har det inte hänt så mkt , Skola och sånt..

När jag kom hem idag så åkte jag och pappa och köpte nya gympabyxor till mig. Ikväll ska jag inte göra så mkt , en riktig slappekväll, har inga läxor vilket är väldigt ovanligt men såå skönt :D .. Så ikväll slänger jag mig i sofan och ska titta på Det okända vid 20:00.

Imorgon när jag kommer hem från skolan ska jag på bio med Erika. Vi ska titta på Himlen är oskyldigt blå,
Jag tror det är väldigt bra. 

Men mest av allt längtar jag nog till lovet och veckan efter det för då åker jag till Polen.. Jag tkr det ska bli roligt att åka dit för att jag har aldrig varit utanför sverige nångon och jag har aldrig flygit så det ska bli kul..

Har precis målat naglarna med Graffiti nails , blir så snyggt med det ;)

Slänger in en bild oxå på mig och syrran Jenny (L)
Hon är väldens bästa syster. Finns alltid där för mig!
PUSS PÅ DIG JENNY! <3 :)



XoXo // Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0