Skräck Med syskonen!

Ikväll har jag tittat på skräck med två av mina syskon..Den var skit läskig :S  , Tror den hette Paranormal activity.
Men innan det så bakade jag en kladdkaka  :D . Den blev riktigt bra.

Och pappa har hittat getingboet vi har :S och han har verkligen gjort dom arga!
Imorgon händer det inte så mkt tror jag inte iaf. Blir att sova (: .
För det kan jag inte göra nu iaf , för zilla har breddat ut sig över hela min säng :/ . Fast hon värmer mig så gott så <3

Nu är det bara en skolvecka kvar sen är det lov och precis efter lovet åker jag och mina babes till Polen <3 .
Jag har precis gått med i en förening, och dom ska till Polen och då fick jag följa med , snällt va? . Men det ska bli kul att få träffa dom polska ledarna och barnen , så man får lära känna dom lite ;).

Men mest av allt längtar jag till lovet så jag kan vara med Med mina tjejkompisar som jag har saknar så otroligt mkt, hinner ju knappt träffa dom nu alls när jag går i skola i tingsryd :/ .. Men det kommer gå snabbt till lovet :D .. För måndagar och tisdagar går alltid så himla snabbt och på onsdagar är jag ALLTID ledig och torsdagar och fredagar går oxå alltid snabbt :D och denna fredagen slutar jag tidigare! så bäst..

Jag och vickan larvar oss framför webcamen ;)
Ahja hörs imorgon!


XoXo // Linnea


Kommentarer
sanna

sv; jag kunde tänka mig de ;) puss!

2010-10-25 @ 16:43:32
URL: http://tikky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0