Snö , Snö , Snö!!

Blev väck av mamma halv 5 idag.. Ingen höjdare precis.. Men jag fick busspengar så jag slapp gå ner till tågstationen. och där satt jag på bussen 6.10 :( , tänker bara på att hemma så ligger mina syskon och sover..
Jag vill oxå sova...

Vilken konstig tant det var som körde idag måste jag säga! Det började med att när hon skulle köra ut från stationen så bad hon OSS som åkte bussen att säga till henne ifall det kom bilar eller ifall det var fritt fram.. och så när nån skulle hoppa av där dom nu skulle så stannade hon inte??? Nejdå.. istället så skulle man komma fram när man skulle av och säga till henne. USCH.. hoppas jag slipper åka med henne på ett tag , för köra kunde hon inte det heller!

Och när jag var framme i Tingsryd så såg jag att det var..gissa? ... SNÖ , ojoo jag lovar SNÖ.. visserligen inte mycket men SNÖ!! :D

Idag så har jag matte , engelska och bild sen slutar jag :) ... I matten ska vi få tillbaka våra prov , hoppas det gick bra för mig :) .. Och i engelskan håller vi på och läser , och smart som jag är så glömde jag engelskaboken hemma :/.. och det finns väl inte så mycket att säga om bild? bild är helt enkelt bild!

Här kommer en bild på Totte och Tuva förra vinter. :)



XoXo // Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0