Barnvakt

Sitter barnvakt till 3 inatt. Jag är trött, vill bara hem och sova. Känns som det tar en evighet innan det ens gått en minut ;)..

Imorgon bitti ska jag iväg till mormor. Så blir ingen sovmorgon för mig inte. Och imorgon kväll sitter jag barnvakt igen, missförstå mig inte. Jag tkr det är kul att vara barnvakt. Men jag känner mig så trött. Och jag vill inte sitt lika länge imorgon isåfall för jag flyttar ju på söndag, på förmiddagen!

Jag säger bara det, det är tur att jag har studiedag på måndag! Jag ska sooooova! :D


Det börjar närma sig den där hemska dagen då hela mitt liv förändrades. Jag fick höra att man går vidare.. Men jag tänker på det varje dag. Kunde jag ha gjort nått? varför just vi? och saknaden sorgen och smärtan är så stor. Alla säger att man lär sig leva med det att det inte bleks bort man känner det sorgen,smärtan och saknaden, men man lär sig leva med den. Dom här dagarna innan 10 maj för snart 2 årsen var dom sista dagarna du fanns hos oss. Det finns så mkt jag önskar jag kunde ha fått säga till dig om jag bara hade vetat. Jag skulle göra vad som helst för att få se och prata med dig en sista gång. Du kmr alltid finnas i mitt hjärta , jag kommer alltid minnas dig. ♥♥

XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0