:D

Då var flygbiljetterna bokade och betalade! :D. Nu är allt fixat, flybiljetter och hotellet. Det ända vi har kvar att boka är tåg till Göteborg station och därefter flygbuss till landvetter sen är precis allt klart! :D.. Det ska bli så kul .

96 dagar kvar
14 veckor kvar ♥

Så här ser vår dag ut änsålänge den 28 Juli :

06:10 Går bussen till växjö, vi är framme 07:40
09:06 Går tåget till Göteborg, vi är framme 12:00
14:10 Går Flygbussen till landvetter flygplats, vi är framme där 14:35
14:45 Checkar vi in :D
16:35 Sitter vi på flyget till MALLORCA! :D Det tar 3h och 20min att flyga dit.
19:55 Är vi framme i Palma de Mallorca ( jag har ingen aning än hur lång tid det tar att ta sig till hotellet därifrån)

Det är 3 månader kvar, men det är allt jag kan tänka på. Och det är så skönt att allt det är klart så att man kan koncentrera sig på vad man behöver packa med sig sen och slippa oroa sig för att man har alla biljetter eller inte. ;)

Nu ska jag ut och sola igen!

XoXo//Linnea



Kommentarer
Anonym

Grattis!

2011-04-27 @ 15:01:35
URL: http://www.swedishdatingonline.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0