MAGALUF DÄR MÅSARNA SKRATTAR SIG HESA!!

Hejhej! Jag vill börja med att säga att jag har fått nycklarna till min lägenhet nu! :D. Jag flyttar in den 1 maj.

Och nu till det jag veeerkligen vill berätta :D. Min syster åker ner till Mallorca-magaluf i Spanien nu den 29 April och ska vara där nere i 5 månader och jobba. Så då bestämde sig jag och min andra Syster att vi ska åka ner till henne och hälsa på! :D.

Vi åker den 28 Juli och kommer hem kvällen den 7 Augusti alltså vi kommer vara där nere 11 dagar :D.
Det ska bli så kul! :D. Jag har bara varit utomlands engång och det var i Polen. Så det ska bli kul att åka till ett mkt varmare land. Och jag har alltid velat åka till Spanien :D.

Lite bilder från vart vi kmr vara i mallorca- magaluf: Vi kommer bo i Palma nova vilket ligger 10 minuter gångsavstånd från magaluf (typ som kallinge, fast det tar bara 10 minuter att gå dit)
Ååååh! vad jag längtar till MAGALUF i Juli, vill dit nuuu! :D

 

XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0