Dag 1 : Om mig

Mitt namn är då Linnea :) . Jag fyller år i December, Har precis fyllt 17 år.

Jag går omvårdnadsprogrammet första året. När jag gått klart denna utbildningen så kommer jag att vara färdigutbildad undersköterska. Jag vill arbeta med Barn med speciella behov, T.e.x som personlig assistent då. men jag kan oxå arbeta inom vården på äldreboende eller sjukhuset om jag vill.

På min fritid tycker jag om att vara mkt med mina vänner. men tyvärr blir inte det så ofta ioch med att jag pendlar till skolan varje dag vilket betyder att jag går upp halv 5 varje morgon och är hemma vid den tiden elr senare varje eftermiddag. Men så ofta som möjligt är jag med mina underbara vänner.

Jag tycker oxå om att vara med min syster och hjälpa till som volontär i hennes rörelse Ronnebyshittekatter.se
Där hon hjälder katter ( Givetvis) och andra små djur som tex hundar, kaniner, marsvin, you name it.
Och så brukar jag ägna väldigt mkt till åt Totte oxå , han är en blandrashund på snart 8 år och han har Artros, vilket är en obotlig sjukdom hos hundar. många säger att det går att bota men det gör det inte, enbart pausa.
men hans sprider sig väldigt snabbt. <'3

Jag tkr om all slags musik och jag tkr om att titta på film.. hmm.. kommer inte på så mkt mer just nu ;) .. men dom flesta som läser känner ju mig.. annars är det bara att mejla. elr lämna en kommentar.

Tänkte att jag kunde ta med några bilder denna gången oxå:

Jag och Rebecca <33

Jag ;)


Den andra Rebecka (haha) Och jag :D <3


Totte <3333333(333)333


Jag måste ju ha med en bild på mig och bästavän Sanna oxå , fungerar
ju inte annars ;) . Men tyvärr har jag inte en annan bild på oss två på
Denna datorn. Sitter inte vid min just nu. utan det Gemensamma familjedatorn.


XoXo//Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0