Dag 11: Mina syskon

Mina syskon. Jag har 4 syskon. 3 systrar och en bror.

Min äldsta syster Emma är 25 år. Hon bor i ett hus med sin Sambo och sina djur. Hon har en egen orginisation som arbetar med hemlösa katter och andra smådjur, den den heter http://ronnebyshittekatter.se/. Nu kanske jag ska berätta lite om Emma? Hon är SÖÖÖÖT! hon är snäll, hon hjälper mig alltid när jag behöver det. Hon bryr sig om alla djur hon hjälper, hon brinner verkligen för det. Så med ett ord hon är osjälvisk. :) <3

Min andra syster Jenny är 21 år. Hon bor för nuvarande i Göteborg och jobbar som bartender/servitris.
Vi har samma pappa men inte samma mamma. När vi var små så träffades vi inte så ofta utan det var mer nu i tonåren som började skärpa till oss och träffa , och vi blev riktigt tajta. Men som alla syskon så bråkar vi ju (tyvärr) och ibland behöver det inte handla om nått utan man bara bråkar. Men hon är min syster och jag älskar henne precis lika mkt som dom andra. <3

Min bror Rasmus är 18 år. Han går i skolan, på gymnasiet andra året. Han älskar att fiska.. och när han vill är han snäll, hehe! jaja, jag älskar min bror för den han är <333

Min syster Viktoria är 13 år. Hon går i 7:an. Hon tkr om att lyssna på musik, typ tokio hotell och sånt. Ehm.. hon är söt och rolig. men haha hon är ju min lilla syster så det är typ alltid "jag hatar dig linne, du har förstört mitt liv" men jag älskar den lilla djävuls avkomman ;D.

Nu är jag slut på syskon, men ha det var dom. Behöver inte mer. jag äslakr mina syskon " for better or worse, and in sickness and health" <3


 


Rasmus, Vickan och Jag :) <3


Alla syskonen:  från vänser: Jag, Jenny,Rasmus,Emma & Vicktoria


XoXo//Linnea

 

 

 

 

 

 

 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0