Dag 9 : Min tro

Min tro. Jag vet inte riktigt vad jag tror på. Jag tror på gud men ändå inte. (haha, ni fattar nog inte än ;P)

Jag tror att det finns något där ute, men vad det vet jag inte. Jag tror att efter man har dött så kommer man nånstans där man träffar alla man älskar och är lycklig. Men jag tror inte på gud på det sättet att det är någon som bestämmer och sånt.

Jag ber inte till gud, utan till dom jag älskar som har dött som min Morfar och Morbror, jag säger godmorgon till dom varje dag och godnatt och berättar om min dag och mina problem och sånt, men jag tror att dom kan höra mig, det gör jag. JAg tror att det finns nått efter detta livet. Det är min TRO! :) <3 <3


Jag har en helt ny fräsch bild på mig och Sanna precis som jag lovat! ;)





XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0