Bruno mars äger!

Här sitter jag själv med mina tankar (vad djup jag är :O) ... Jag sitter här och tänker på vad jag saknar och vad jag kommer sakna.

Totte är sjuk det vet jag. Jag måste bara sluta komma upp med ursäkter och låsas som om sjukdomen inte skadar honom, för det gör det vet jag..Han kommer nog bara vara kvar här detta året oxå, ni kanske tänker det är ju ett helt år till typ..
Men För varje dag jag är med honom ser hur lycklig han blir när hanser mig och hur glad jag blir när jag ser honom för jag panik, panik för jag vet att min bästa vän kommer försvinna och jag kan inte göra något åt det. Min älskade hund är sjuk och det är inget jag kan göra för att det ska försvinna, ifall jag kunde skulle jag ta hans sjukdom, för jag kan överleva den, han kommer inte kunna det..
Men nu ska jag inte tänka så, detta året är hans. Jag kommer spendera min tid med han så ofta som jag bara kan.

Alla som har en hund elr ngt annat djur som dom älskar, vet vad jag känner. Det är ju bara att tänka er, vad skulle ni göra med er älskade bästa vän?

Älskade Totte..



Men sen tänker jag oxå på att detta året kanske blir bättre än förrförra och förra året , jag flyttar ju hemifrån. Jag kan knappt fatta det själv än. Men Gud vad skönt det ska bli!

Och på lördag blir det Filmkväll med mina underbara vänner <3 <3 :D'
Och så vill jag bara påpeka att bruno mars äger! ;D

XoXo//Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0