Hejsan svejsan!

Satt i telefon med mitt försäkringsbolag hela morgonen så jag missade bussen, och så en annan grej oxå som jag inte vill ta upp här...  Det där med försäkringsbolaget är då att  Jag har råkat ta sönder min data från skolan ( det var inte jag, jag vet faktiskt inte vad som har hänt:S)  och vår försäkring täcker inte såna skador. och utan försäkringen kmr det kosta några tusen att laga den, och det har jag helt enkelt inte råd med! INTE OKEJ!! :/..

Men min underbara syster hjälper mig som alltid, när min mobil gick sönder tecknade hon ett abbonemang till mig så jag ger henne typ 200 i månaden för som går ut nu om 2 månader. Så iaf hon ska ha nytt bättre internet så hon tecknar internet+dator så vi betalar hälften var! så underbart snäll är hon! :) <3

ILY EMMA <3<3


XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0