Jag vill inte! jag vill inte!

Idag är det nationella i MATTE.. Jag tror inte jag pluggat matte så här mkt som jag har inför det nationella..
Jag hatar matte, matte hatar mig.. Jagär inte bra på matte... Jag menar tänk om jag får IG i nationella? Kommer jag få gå  kursen då? :S



Förresten, I helgen på lördag till Söndag så ska jag till ullared! :D. Jag ska dit med min Mamma och mormor och Min syster Emma (som kör). Vi har hyrt en stuga där uppe, den ser jätte mysig ut! och jag har aldrig varit på ullared förrut. Det ska bli skit skojj!. Men så tkr jag det ska bli väldigt trevligt att få vara med mamma , mormor & Emma utan syskonen elr pappa..

MEEEEEN! Först på fredag ska jag hämta min soffa! :D :D . jag lääängtar! Och nästa vecka ska jag hämta min säng. Sen behöver jag bara åka till Ikea och köpa resten av möblerna så är lägenheten fin och klar! :D

XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0