Min bror <3

Fick samtal från min brors personliga assistent/godman idag. Han har tydligen "hotat" en tjej på sin skola som han varit ihop med. Det visade sig att dom var lika goa båda två. Men det har varit en lång eftermiddag. Men man måste komma ihåg att Personer som min bror och den här tjejen inte tänker som oss "normala" personer gör, dom tänker inte på att ord och hot och anklagelser kan ha konsekvenser. Men Jag älskar honom på gott och ont. Kommer alltid göra allt för honom. Jag vill inte se dom som något negativt att jag fick en bror med ett handikapp som kan bli väldigt arg, kasta saker på mig och slå mig osv. Jag vill se det som om jag fick han som min bror av en anledning. att det finns ett skäl till allt som händer. Jag har lärt mig älska och uppskatta all sorters människor. Tack vare att min bror är som han är har jag lärt mig att uppskatta personer som han. Fast han kan slå mig sönder och samman så skulle jag inte vilja byta ut honom mot något i hela världen. För det där "Jag älskar dig Linnea, jag är glad att du är min syster" som jag kanske får 2-3 gånger om året är värt att annat han säger och gör mot mig.. Jag älskar min bror, alltid oavsett <3 Puss & Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0