SOMMARLOV!

EN liten snabb uppdatering ioch med att jag inte skrivit på evigeter!.

Jag har sommarjobbat nu i 3 veckor och snart ska jag till det andra jobbet nu på måndag kväll faktiskt.

Och Jag älskar sommaren så jag mår självklart bra just nu.

26 dagar kvar tills jag åker till spanien :D! TAGGAR!

Och Har precis lagat mat till mig och syster min! Det fick bli kycklinggryta och ris. mumma (L).

Igår var endel av mina flickor här , sanna och rebekeriet. Rebecka var sjuk <3.

Och nu tänker jag ta en sommar paus från bloggen. För jag har mkt arbete nu i sommar och den lediga tiden jag har vill jag umgås med mina kompisar och inte framför datorn!

Vi ses efter sommaren igen! :) <3

XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0