Hur lyckas man?

jag stod och diskade nyss och när jag var färdig märkte jag att jag bara har 2 matknivar?! Vart är dom andra 4?
Jag menar dom kan ju inte bara försvinna?

Aja, idag kommer dom underbaraste hit <3. Vi får helt enkelt äta utan knivar! haha!

Min lillasyster sov över igår.. Vi satt och pratade om gamla minnen, och om vår morbror som nu den 10 maj dog för 2 årsen, så det blev ju lite känslomässigt igår.. Men vi hade jätte kul oxå! måste verkligen umgås mer med henne än vad jag gör! ♥


♥All of these lines across my face, tell you the story of who I am. So many stories of where I've been and how I got to where I am. I climbed across mountaintops, travel across the ocean blue. I cross over lines and I broke all  the rules. And baby, I broke them all for you. You see the smile that's on my mouth it's hiding the words that don't come out.  All of the friends who think that I'm blessed, they don't know I'm in this mess.♥

Lyssna på den låten, jag älskar den. Den är så fin.
Brandi Carlile - The story

XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0