Kaos...

Sov över hos Emma från igår till idag, vi tacos och pratade. MYYS! (L) <3

Sen Idag har jag stått på julmarknaden i backaryd med Annie i förmån till Kattkommandosyd, gick väldigt bra. Fick födelsedags presenter av Annie oxå, ett par strumpor , nyckelsmycke och en slags prydnadsgrej, jätte fint <3<3..

Sen imorgon är det då min födelsedag.. känns inte så toppen just nu.. inte alls sugen på det, väldigt deppig faktiskt..
menmen...Vi får se vad morgondagen har planerat för mig..

Men först imorgon så ska jag träffa Sanna & Rebecca jag känner att jag verkligen behöver vara lite med dom imorgon.. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan mina underbara vänner <3<3

just nu ligger jag i sängen.. väntar på att en film ska ladda klart. så ska nog titta på den, sen sova . så jag slipper tänka.. men nu blir det nog lite mys med min lilla Saga , äkta kärlek där <3 (L)'

Dagens låt: Amazed - Lonestar


XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0