Trött..

Sitter i skolan nu och väntar på Linda och Julia! :) .. Vi ska ha gympa nu på morgonen, fast vi ska ut och gå, mysigt i detta varma väder (uppskatta ironin)..

Sen har vi Engelska och efter det har vi lunch, hmm.. Blir säkert fisk, det är alltid fisk i skolan här.. vet ni? jag ska nog titta vad det blir... Wait a second....

Nu vet jag vad det blir!!! Det blir Korvlåda och potatismos... Låter ju inte precis så frestande, eller hur?

Iaf efter lunch så har jag omvårdnad och idag ska vi gå och titta på Ambulanser, myysigt värre.. *Eller inte*

(hahahah, känns som jag tar allt i varenda liten detalj eller, nesch)

Och sen måste jag skynda mig till bussen vid 15:03 (för att vara exakt) , så jag inte missar den för idag så har jag ett jätte viktigt möte, som jag nämnde igår.. Tänker inte berätta vad det är för möte.. men det är ett viktigt möte!


Och nu är jag alldeles för trött för att komma på nått att skriva.. Jo just det en sak till.

Jag läser en blogg (nehe?!!) som heter Micahs.se, jag tkr verkligen om den bloggen. Hon är 15 år och mamma till söta lilla kelly som är några veckor gammal nu... Ahja, nu har jag inget mer att säga, PÖSS!!


Den här bjuder jag på! (bara för att jag inte lagt ut nån bild på miljoner år!!)

XoXo//Linnea




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0