Min stora sköna säng <3

Jag hatar verkligen att gå upp såhär tidigt :( ... Tänker bara på att min stora sköna mjuka säng finns bara några meter bort. va skönt det skulle va och bara lägga sig ner.

Menmen, man kan ju inte få allt sägs det.

Idag har jag omvårdnad hela dagen så rätt lugn dag , vilket är väldigt skönt när man inte orkar göra nått ;)

Och ikväll ska jag på bio :D . Det ska bli kul , var ju ett tag sen man var på bio.

Men jag längtar som en galning till lovet av två , nej faktiskt tre sköna grejer,
1) Jag får mitt studiebidrag på fredag!!Gillas STORT.
2) Jag kan sova hur länge jag vill (slipper gå upp halv fem). Det gillas STORT det oxå.
3) Och sist men absolut inte minst, jag kan vara med mina underbara vänner och det gillas MEST , för jag har
  saknat dom på tok för mkt! <3

Nu måste jag göra mig iordning så jag inte missar bussen idag oxå..

XoXo // Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0