Mitt första inlägg! :)

Jag har då skaffat en blogg! med mkt inverkan från den bästaste av dom bästa Sanna! Hon har oxå en blogg! men det visste ni kanske redan? iaf ni som inte vet det så heter den Tikky.blogg.se. LÄS DEN!

Jag och Sanna har känt varandra i en evighet.




Sanna är den söta i blont hår! :D och så är det jag brevid henne!
Sa ju att vi har kännt varandra i en evighet.


Men nog om det ;) ...
Vad ska jag göra idag?

Hmm.
Dagen började iaf med att jag försov mig och missade bussen till tingsryd. Går gymnasiet där första året , och jag går omvårdnad som snart kmr heta vård och omsorgsprogrammet , big differens right?

Och jag väntar på att pappa ska sluta jobbet så vi kan åka in till kna och fixa pass till mig :D .
Jag ska ju till Polen veckan efter lovet alltså...om två veckor?
Då ska ju självklart Sanna och dom andra underbara med <3

och ifall jag hinner (om det inte tar ut på tiden i kna) så ska jag till ungdomsgruppen ikväll med Sanna!
HAha.. ni kommer märka att det är väldigt mkt "jag och sanna". Fast vi är inte alls lika mkt längre ioch med att jag går i tingsryd och hon här ronneby... vi var typ hela tiden förrut , men vi är så ofta vi hinner nu! :D
För hon är bäst , vilket ni vet om ni känner henne!

XoXo // Linnea


Kommentarer
tikky

aww ;D ily bejjjjjby!

2010-10-21 @ 21:25:01
URL: http://tikky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0