Shopping :D

TjenaTjena!

Idag har jag haft fullt upp! Hehe, nja lagom mkt ;). Först hade jag skola, slutade tidigt idag så jag och Emma bestämde oss i veckan för att åka in till kna och shoppa idag! vilket jag gjorde :P..

Från Hm:
*Jeansleggings (beige)
*Ett vitt enkelt linne
*Svarta leggings
*Svarta skor
*PRESENT TILL SANNA! :D 

Från Gina tricot:
*Jeansleggins (svarta)
*Svart t-shirt med vit text
*Svart tröja

Från Åhlens:
*Rosa skjorta

Och ikväll skulle jag ha gått en runda med Sanna, vem vet det kanske händer fortfarande. Men jag hoppas vi kan gå en runda imorgon kväll istället isf  ifall hon nu inte kan ikväll ( jag menar hon är typ halv 11) . Det var så länge sen vi träffades. Saknar henne. <3<3

Imorgon på dagen ska jag stå på marknad i Listerby mellan 9-14, har ingen större lust vill ju ha sovmorgon men jag gör det för Emmas skull (vad gör man inte för sina syskon ;P) Sen efter det ska jag vara med Erika på eftermiddagen och sen på kvällen om hon nu kan så ska jag vara med Sanna (hoppas hon kan <33) 

XoXo//Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0