Dag 2 : Min första kärlek

Då ska vi se. Vem var min första kärlek.. När man är liten är man ju alltid kär i nån, men jag tror vi skippar det, för jag menar hur seriös är man när man är typ 5 och är "kär" ;) haha...

Nej min riktiga första kärlek var sommaren 2007 och jag var kär i honom väldigt länge oxå till typ början av 2009?!!  Så iaf vi träffades på en sommarkurs våra föräldrar tog genom deras jobb. Vi och några andra var hela tiden, vem orkar vara med dom vuxna? (en del var riktigt läskiga oxå) men jag måste säga att det fanns endel riktigt snygga ledare där, haha!

Iaf, han hade brunt hår och bruna ögon.. världens sötaste och snällaste.. men det hände inte så mkt mellan oss mer än att vi var hela tiden, men när det var dags att åka, så hördes vi inte av förens sommaren efter alltså 2008 och då träffades på den där äckliga kursen våra föräldrar tog igen.. Och jag vill inte gå in på detalj. Men nu har jag kommit över honom, det var länge sen jag kom över honom..

Menmen, han var min första kärlek ( och nej jag tänker inte säga vad han heter :P )

BTW: Min arm gör skiiiitont, jag kan inte röra den och jag får kramper i den heeela tiden.. :/

XoXo// Linnea



Kommentarer
sanna

han heter jocke mina vänner! ful som stryk!



puss älskling!

2011-01-10 @ 22:06:37
URL: http://tikky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0