Dag 7 : Min bästa vän <3

Nu är vi redan på dag 7 och idag ska jag berätta om min bästa vän <3

Jag träffade min bästa vän redan i väldig tidig ålder, och för er som inte vet så är det Sanna Isabell Stråth (tikky.blogg.se) :D <3


Man ser ju vem som är bossen av oss! haha ;D

Jag kanska ska ta och berätta lite om Sanna, det är så jag tolkar dagens kategori att jag ska berätta om min bästa vän. Sanna Isabell Stråth är född den 15 April 1994 :D. Hon är den bästa vän man önska sig. Hon får mig att skratta, hon vet hur hon ska få mig på bra humör ( och dåligt ;P) Jag kan prata med henne om precis allt, hon finns där för mig, och jag för henne självklart. Hon är en av dom mest osjälviska människor som finns hon är rolig och världens sötaste <3. Det finns så mkt att berätta, vi har kännt varandra sen vi var typ 2-3 år gamla. Du är världens bästa Sanna LOVE YA <3 <3


Ja inte världens finaste bild. Men ibland måste man bjuda på sig själv <3


Sanna? kanske dags att ta lite nya bilder på oss? eller vad säger du? ;)

XoXo//Linnea


Kommentarer
din man

HAHAH! lol ja! jag får ta med kameran ikväll! :p<3



älskar dig min fruuu! du är mitt hjärta! <3

2011-01-14 @ 14:14:10
URL: http://tikky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0