Dag 8 : Ett ögonblick

Jag vet faktiskt inte riktigt hur man ska tolka detta ;) .. Kanske att man ska berätta om ett ögonblick.. Men nu blir det inte så riktigt, för jag orkar inte. Vill sova nu nu nu! Sä jag berättar på sätt och vis, haha läs så fattar du!

Ett ögonblick för mig är nått man kommer ihåg resten av sitt liv, Både lyckliga och Sorliga ögonblick.
Och man ska ta vara på varenda ögonblick man har med dom man älskar, för man vet aldrig när nån av dom försvinner, ibland kan hela ens liv som man känner det förändras på en sekund, och då är det enda man har kvar  ögonblick, minnen av personen. Så ta vara på vartenda ÖGONBLICK du har med dom du älskar, för du vet aldrig vad som händer nästa sekund <3

Jag tkt det var rätt bra sagt ändå, eller vad säger du? :)

XoXo//Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0