Plugg söndag

Nationellt prov i svenska imorgon, jag borde ta och läsa igenom alla papper så jag förstår vad jag ska göra imorgon, det är ju egentligen ingenting jag kan plugga på men jag kan ju komma förberedd iaf..

Och så måste jag plugga matte oxå.. Och så har jag ett medicinsk grundkurs prov på Tisdag!

Kan jag bli en mer lycklig kvinna?

Men jag längtar tills tisdag elr onsdag senast torsdag för nån av dom dagarna kmr nått efterlängtat (och det är inte det hemliga jag skrev om innan, som ni inte riktigt vet vad det handlar om :P)

Detta som jag väntar på ska komma får ni reda på så fort jag fått det :D

Jaja nu måste jag fortsätta plugga, JIHOO!

XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0