Längtar tills helgen :D <3

Just nu sitter jag och väntar på att Linda och julia ska komma..

Ikväll har jag inte planerat ett dugg, jo nu ljög jag... jag har faktiskt fullt schema! ;) .. Nämligen är helt fullbokad av ett mötte kallad sömn. Jag ska SOVA! hahahaha :P

Längtar tills i helgen för först på lördag ska jag och min lillasyster ner och käka pizza elr nått och Sanna ska kanske följa med (om hon inte glömmer bort det ) .  Och efter det ska Erika om hon är hemma fixa mitt hår och smink, för på kvällen är det fest, min kusin Jenny fyller år  , det kommer bli jätte roligt längtar verkligen.. Hon har färgtema så måste hem och rota i garderoben och hitta lite kläder med fääärg ;)


Nu måste jag gå , har Engelska.

XoXo//Linnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0