Tandläkaren!

Jag har varit hos tandläkaren idag , usch! :/

Just nu sitter jag på biblan och väntar på att mamma ska sluta jobbet , vilket borde vara om en halv timme nu.
Jag tror jag börjar bli förkyld, jag är trött och fryser och orkar inget..¨

Och vårt internet fungar ju som sagt inte där hemma. Så det blir nog inga inlägg på ett tag. Inte förens efter Polen! och då kommer det bilder oxå kan jag lova :D

En sak innan jag säger hejdå för den här gången.
Har ni hört om dom hundarna som ska avlivas? fast dom är en friska både fysiskt som psykist. Jag blir så arg på sånt.. Det är jätte många som har brytt sig och sagt att dom kan ta hand om hundarna så att polisen slipper avliva dom. men nej polisen tänker avliva dom stackarns hundarna ändå. Det dom gör är OLAGLIGT! man får inte avliva friska hundar. Jag blir arg när jag hör sånt här! tänk om det hade vatt min hund. jag kan inte ens tänka mig hussen/mattens situation just nu , dom måste vara helt förtvivlade! :(

XoXo// Linnea



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0